31. januar 2013

Dag 3

Hei jenter! hvordan har du det? Jeg har det bra. I mitt land er det regner og været er varmt. Jeg ønsker å fremskynde kaldt!
I dag fikk jeg opp sent, 13:00!
Jeg hadde lunsj med familien min raskt. Deretter nyte min laptop, og jeg så min favoritt show på TV!
Vel, la oss det vi ønsker  -> Dag 3 - Parfymene dine

Egentlig har jeg flere parfymer, og også bruke noen av min mor, haha. Men i dette innlegget vil jeg vise bare tre av dem.


Koloni Splash
Fristelse av vanilje
av TSU

Lukter så søt som jeg elsker!











Mujercitas ( på norsk 'Små kvinner') Dette er valget for den unge!



Violet av Violetta Fabiani 

Lukter deilig! Og den gode tingen er at lukten aldri går bort!
Er også to andre versjoner! Red og Pink.

Disse parfymer er søt? / Noen spørsmål?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar